Twitter kokietuje klientów

Twitter kokietuje klientów

1077
0
UDOSTĘPNIJ

Popularny w Polsce komunikator poinformował (oficjalnym mailem) swoich użytkowników – klientów o wprowadzonych zmianach i ulepszeniach „Aby lepiej służyć użytkownikom na całym świecie, zmieniamy” napisali marketingowcy Twittera.

Wyjaśnili że chodzi głównie o warunki korzystania z serwisu i warunki prywatności użytkowników.                     –  Uruchomiliśmy Periscope, interaktywną aplikację wideo, która działa na żywo i pozwala przenieść się w dowolne miejsce na świecie za pomocą jednego stuknięcia. Transmituj prywatnie kilku osobom lub publicznie na cały świat. Periscope bez problemów działa z Twitterem, więc możesz go na bieżąco udostępniać osobom, które Cię obserwują.

– Na Twitterze wypowiesz się teraz w jeszcze łatwiejszy sposób. Możesz nagrywać, edytować i udostępniać filmy  w ramach jednej aplikacji. Dodaliśmy też funkcję grupowych prywatnych wiadomości, dzięki której możesz prowadzić prywatną rozmowę z jedną, dwiema, a nawet dwudziestoma osobami jednocześnie – czytamy w notce.

Amerykańska firma poinformowała też, że od 18 maja 2015 roku użytkownicy spoza Stanów Zjednoczonych będą obsługiwani przez Twitter International Company z siedzibą w Dublinie, w Irlandii. Wygląd Twittera i jego funkcje pozostaną bez zmian – zapewnili przyzwyczajonych klientów.

W nowych technologiach na świecie ciągle trwa zawrotne tempo w dziedzinie innowacji, tylko w Polsce można zacytować Wyspiańskiego, fragmentami z „Wesela” bo wszystko w naszym kraju podlega raczej wysprzedaży niż inwestowaniu w rozwój. Mówił o tym niedawno w wywiadzie prof. Jan Tadeusz Duda (ojciec kandydata na prezydenta RP), żywo i zainteresowany sferą innowacyjności w Polsce – powiedział: „Jestem współtwórcą specjalności Zarządzanie innowacjami w AGH, podejmowałem też próby zorganizowana studenckich konkursów innowacyjności. W Polsce w tej dziedzinie mamy prawie niezaorany ugór, a poza tym postępująca degradacja edukacji jest dla mnie bólem od wielu lat. W rankingach innowacyjności w UE Polska zajmuje ostatnie miejsca. Między innymi dlatego, że brakuje ssania rynku na innowacyjne rozwiązania, szczególnie te oferowane przez małe nowe firmy. Uważam, że zaniedbuje się promowanie na rynku takich rozwiązań, a  poszukiwanie lub kreowanie popytu na nie to również zadanie władz samorządowych” (czytaj cały wywiad).

Grace Wood

Fot. Youtube.org